Sign In

Asiakaspalvelun kautta tavoitat oikean asiantuntijan

9.2.2017

​​​

​VTT:n asiakaspalvelu auttaa, kun sinulla ei ole tiedossa yhteyshenkilön nimeä tarvitsemallesi palvelulle. Asiakaspalveluneuvojamme ohjaavat yhteydenottosi eteenpäin.

Suosituin yhteydenottotapa on edelleen puhelin

Viime vuonna VTT:n asiakaspalvelu ohjasi yli 9000 kyselyä organisaation sisällä ns. oikeaan osoitteeseen. Kyselyistä 44 % ohjautui VTT Expert Services Oy:lle

Puhelin on edelleen suosituin yhteydenottotapa. Jopa 45 % yhteydenotoista tuli puhelimitse. Live chat -palvelu verkkosivuilla kiri sähköpostin rinnalle. Live chatin kautta yhteydenottoja tuli 25 % ja sähköpostitse 29 %.

Asiakaspalveluun ottavat tyypillisesti yhteyttä PK-yritykset

Tyypillinen asiakaspalveluun yhteyttä ottava VTT Expert Servicen asiakas on kotimaisen pk-yrityksen edustaja, joka ei tiedä kuka meillä hoitaa yrityksen tarvitsemaa testaus-/tarkastuspalvelua. Palveluja kysytään tasaisesti lähes kaikilta palvelualueilta.

Määrällisesti meille tulee paljon myös VTT-henkilösertifiointiin liittyviä kyselyjä. Suurin osa näistä on sertifioituja henkilöitä, joilla on omaan henkilösertifikaattiin liittyvää kysyttävää. Kun asiakas tarvitsee kohteeseensa VTT-henkilösertifioitua henkilöä, autamme löytämään heidät VTT-todistus.fi -hakukoneesta.

Näin tavoitat asiakaspalvelun

VTT:n asiakaspalvelu palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-11 ja 12-15. Tavoitat meidän puhelimitse 020 722 7070, sähköpostitse asiakaspalvelu@vtt.fi tai verkkosivujemme live chat -palvelun kautta.

Asiakaspalvelu
Sähköpostiinfo@vtt.fi
Puhelin020 722 7070
Faksi020 722 7001
Avoinna 9.00 - 11.00 ja 12.00 - 15.00

OTA YHTEYTTÄ

PL 1001, 02044 VTT
Puh. vaihde 020 722 111
Avoinna arkisin 8.00 - 16.30
Faksi 020 722 7001

ASIAKASPALVELU

info@vtt.fi
Puh. 020 722 7070
Faksi 020 722 7001
Avoinna 9.00 - 11.00 ja
12.00 - 15.00